ראה גם מגוון ההרצאות בקטגוריית הקהל הרחב
הדרכות מקצועיות
מה לעשות עם הידיים, לעזאזל?
כל הטיפים והסודות החשובים להופעה בפני קהל. שימוש נכון בידיים ובגוף בכלל כדי להעביר מסרים. התמודדות עם פחד קהל, ארגון נכון של הנאום, דרכים להגיע אל הראש והלב של הקהל, ואיך לעורר קהל שאוטוטו נוחר.
איזון קריירה – משפחה? האם אפשרי?
אישה, מרגע שהפכה לאם ניצבת בפניה הדילמה האם לחזור לעבודה או לגדל את ילדיה. ומשהחליטה לחזור לעבודה ניצבת הדילמה הנוספת, האם להשקיע ולפתח את הקריירה או לדחות את הרעיון. כל החלטה מכילה בתוכה את הקונפליקט המובנה בתרבות המערבית.
בסדנא נחווה את הקונפליקט דרך עבודה עם קלפים, נדבר עם הדמויות המנוגדות שבתוכנו וננסה למצוא את הדרך ל"גם וגם" תוך כדי דיון על רגשות אשמה, התמודדות עם קונפליקטים ובעיקר מהי המשמעות של איזון ואיך מגיעים אליו הלכה למעשה.
שייכות ו"גאוות יחידה"
תחושת השייכות היא צורך בסיסי קיומי. נלמד להכיר את הדרכים בהן ניתן לתגבר את תחושת השייכות כדי למנוע את התופעות ההתנהגותיות השליליות המופיעות בהעדרה.
התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה
נכיר את המאפיינים של מצבים אלו, נכיר אופציות אפשריות שונות להתמודדות, ונלמד את דרכי ההתמודדות היעילים ביותר.
נגלה את הכוחות הקיימים כדי שתהיה יכולת להתמודד טוב יותר עם מצבי לחץ. נשאף למקצוענות בה האדם הוא המנהיג של סיטואציות בחיים ולא המונהג של המציאות.
נכיר בחשיבות ההבנה שמצבים ואירועים קשים יכולים להיות אתגר ללמידה, להתפתחות, גדילה וצמיחה. זאת נעשה בעזרת מודל אפר"ת.
הנעה = הנאה? איך גורמים לזה בעבודה ולא רק…
העובדים הם המשאב העיקרי של הארגון. סוד ההצלחה הוא ביכולת להניעעובדים, ליצור מוטיבציה ויכולת לתת.
השאלה הגדולה היא באלו אמצעים יכול ארגון לגרום לשביעות רצון של עובד, ולנאמנות לעבודה. האם תנאים פיזיים טובים כמו חדר כושר, פאב, קולנוע פתוח, אוכל טוב או תגמול כספי הולם הם האמצעים החשובים? מסתבר שלא כך. על כך נושא שיחתנו.
שיווק עצמי – איך עושים זאת כראוי
שיווק עצמי נעשה בעצם בכל רגע ורגע בחיינו, בבית, במשפחה, בחברה וכמובן בעבודה.
בהרצאה נדבר על איך עושים אותו נכון ויעיל.
שרות שהלקוחות יזכרו לתמיד
איך יוצרים אווירת שרות בקלות ובנעימות, כל הטיפים החשובים לחווית מגע חיובית עם הלקוח
ניהול ישיבות אפקטיבי
המטרה המוצהרת היא לסכם בסוף – הישיבה עשר. בד"כ זה לא קורה. ידוע שהישיבות הן שודד הזמן העיקרי. לזה נוכל להגיע רק אם נאמץ וניישם את כללי הישיבה המנומסת, ישיבה שיש בה שיתוף, התייעצות, ומציאת פתרונות בצורהקולקטיבית. בסדנא נתרכז בתכנון ובהכנות לישיבה שיהפכו אותה ליעילה, עניינית, ממוקדת, ללא בזבוזי זמן מיותרים. ישיבה עשר!
רוצים להצליח בתפקיד? השקיעו בתדמית!
כל הכלים שיעזרו לך לבנות את התדמית הנכונה שתישא אותך אל ההצלחה. בניית הופעה ייצוגית, מקצועית ואמינה. שיפור ההופעה החיצונית. לימוד מיומנויות תקשורת והתנהגות.
סדנאות הדרכה קצרות ופשוטות יביאו את השינוי שיוביל אותך להצלחה.
עסק עסק תרדוף
הכלים שיסייעו לך להציג תדמית אישית עסקית נכונה.
לא הכול מילים: שימוש במסרים בלתי מילוליים ובמיומנויות התנהגותיות שישפרו את תדמיתך.
הרושם הראשון ייקבע את עתידך – איך בונים אותו נכון. מהי פרזנטציה אישית אפקטיבית, איך משיגים מטרות בלי להוציא מילה ומי צריך להושיט את היד ראשון ללחיצת יד.
זה לא (רק) לטלפון
שירות לקוחות זה לא רק לענות לטלפונים. מהו שירות איכותי? כיצד מתמודדים עם לקוחות זועמים? איך צריך לדבר בטלפון כדי להצליח בצורההטובה ביותר במשימה? נלמד לדבר בנימוס עם לקוחות ככלי לשיפור השירות וכדי לדעת כיצד להפוך חיכוך לחיוך.
איך יוצרים תדמית סביבת עבודה חיובית ומזמינה
נכיר את מרכיבי התדמית העסקית ונלמד להשתמש בהם כך שיצרו סביבת עבודה אפקטיבית, יעילה ונעימה. נלמד מהם המרכיבים הקובעים את ההתרשמות הראשונית בארגון, וכן גם אותם נוהגי עסקים היוצרים בסופו של דבר את התדמית העסקית הראויה.
הלו, מי זה?
שיחת טלפון נשמעת כדבר ברור מאליו. מה יש ללמוד כאן? אם הטלפון, המייל והפקס הם הכלים שלנו להצלחה, חשוב להשתמש בהם נכון. איך עונים לשיחה בצורהמנומסת ויעילה? מה עושים כשנכנסות מספר שיחות במקביל, למי ניתן להמתין ולמה? איך מסיימים שיחה באדיבות? ותתפלאו, גם לשימוש בפקס ובאי מייל יש טיפים חשובים.
איפה שמתי את כרטיס הביקור שלי?
כרטיס ביקור, פגישה עסקית, ארוחה עסקית וישיבות – הם כולם כלים שאיש העסקים נתקל בהם יום יום. גם בהם צריך להשקיע.
איך בונים נכון כרטיס נכון, מתי מגישים אותו ולמי, ואיך מתייחסים לכרטיס ביקור שקיבלת. מה נכון לעשות בפגישה עסקית, כיצד עוברים בשלום ארוחה עסקית, ואיך מנהלים ישיבה קצרה ויעילה.
מוכרים בלבד
לאנשי מכירות: עובדים מול קהל – חשוב שתכירו את משמעות שפת הגוף של הלקוח, וכיצד אתם יכולים להפוך את גופכם למכונת מכירות. מה ללבוש ומה לא ללבוש, ובאיזה צבע, כדי למשוך את תשומת לבו של הלקוח דווקא אליכם.
מזכירה במרכז הזירה
למזכירות בכירות ולמנהלות לשכה: רוצה שהבוס והלקוחות יעריכו אותך יותר? בואי נפתח יחד את התדמית האישית, ונלמד לייעל ולשפר את עבודתך.
איך יוצרים סביבת עבודה מאורגנת ויעילה, כיצד מארחים במשרד, איך זוכרים את כל השמות שעוברים לידך כל יום, איך מנהלים "סמול טוק" עםאורח, מה צריך לעשות כדי להכין ישיבה, ואיך להשתמש באופן יעיל בטלפון, בפקס ובאי מייל.
ניהול זמן
האם אתם זקוקים ל-20 שעות עבודה ביממה כדי להספיק את כל המטלות?
האם אתם יודעים איך להתמודד עם הר המשימות?
מסוגלים להחליט מה דחוף ומה פחות?
האם אתם יודעים לזהות ולעמוד בכבוד מול שודדי הזמן שלכם?
יעילות פירושה הגדלת התפוקה בפחות זמן ומאמץ
בסדנא נלמד להיות יעילים ומועילים לעצמנו ולסביבת העבודה
אוכלוסיות מיוחדות
זה נוער זה?
לבתי ספר ולמשלחות נוער לחו"ל: נימוס זו לא מילה גסה, גם לבני נוער. איך להיראות נכון ובהתאם למעמד, איך להכיר אנשים חדשים בלי לעשות "פאדיחות", איך מתנהגים סביב השולחן, איך לנהל דו שיח אלקטרוני נכון, ואיך להפוך "פרחח" למנומס.
חשיבותה של התקשורת הבלתי מילולית בעבודת המורה
מרבית המורים משקיעים אנרגיה ומחשבה רבה בתכנון מערך שיעור ראוי ומעניין.
ובמילים אחרות על ה"מה", התוכן, המסר המילולי.
מעטים בלבד משקיעים מחשבה ב – "איך", איך להעביר את השיעור כך שיהיה מעניין ואטרקטיבי ויעביר את המסר בצורהקליטה. מסתבר שהשפעת ה – "איך" גדולה יותר מהשפעת ה – "מה"
בסדנא נסקור את כל מרכיבי התקשורת הבלתי מילוליים ונלמד כיצד להשתמש בהם ולגייסם למטרה העיקרית החשובה ביותר – להעביר את התוכן בצורההיעילה ביותר כך שתקלט הכי טוב שאפשר.
הסדנא מלווה בהדגמות וסימולציות ובאווירה מחויכת ונעימה.